Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Mitsubishi LANCER VII (CS_A, CT_A) EVO VIII - FQ-330 (CT9A) (2003.10-2006.08) 335km » 131-05-517 ashika
wybrany samochód: 
Mitsubishi Lancer Vii (cs_a, Ct_a) Evo Viii - Fq-330 (ct9a) (2003.10-2006.08) 335km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cięgło, hamulec postojowy 131-05-517 ASHIKA

131-05-517 Cięgło, hamulec postojowy ASHIKA
ashika 131-05-517
Cięgło, hamulec postojowy 131-05-517
131-05-517

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

131-05-517

producent:

ASHIKA

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz tyłu po prawej
nr EAN8033001821352

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 131-05-517 ASHIKA

numery OEM:
MITSUBISHI      MB928191

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 131-05-517 ASHIKA w samochodach:

Opinie Klientów o Cięgło, hamulec postojowy 131-05-517 ASHIKA:

2021-11-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.