Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » 131-08-816 ashika

Cięgło, hamulec postojowy 131-08-816 ASHIKA

131-08-816 Cięgło, hamulec postojowy ASHIKA
ashika 131-08-816

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

131-08-816

producent:

ASHIKA

Strona zabudowy z tyłu po prawej
Długość 1/Długość 2 [mm] 1360 / 1155
nr EAN 8033001799231

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 131-08-816 ASHIKA

numery OEM:
SUZUKI      5441060A00
SUZUKI      5441086CA0
SUZUKI      5441086CA0000
SUZUKI      54410A60A00
SUZUKI      54410A60A01
SUZUKI      54410A60A60

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 131-08-816 ASHIKA w samochodach:

Opinie Klientów o Cięgło, hamulec postojowy 131-08-816 ASHIKA:

PATRYK, LUBLIN
2021-11-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.