Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Honda CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE, EF) 1.4 L (EC9) (1987.10-1989.12) 90km » 131-0K-K34L ashika
wybrany samochód: 
Honda Civic Iv Hatchback (ec, Ed, Ee, Ef) 1.4 L (ec9) (1987.10-1989.12) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cięgło, hamulec postojowy 131-0K-K34L ASHIKA

131-0K-K34L Cięgło, hamulec postojowy ASHIKA
ashika 131-0K-K34L

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

131-0K-K34L

producent:

ASHIKA

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz tyłu z lewej
nr EAN8033001937619

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 131-0K-K34L ASHIKA

numery OEM:
HYUNDAI      597601H300
HYUNDAI      597601H400
KIA      597601H300
KIA      597601H400

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 131-0K-K34L ASHIKA w samochodach:

Opinie Klientów o Cięgło, hamulec postojowy 131-0K-K34L ASHIKA:

PATRYK, LUBLIN
2021-11-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.