Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Mg MGB kabriolet 1.8 (N3) (1962.05-1980.12) 95km » 131-0W-W00 ashika
wybrany samochód: 
Mg Mgb Kabriolet 1.8 (n3) (1962.05-1980.12) 95km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cięgło, hamulec postojowy 131-0W-W00 ASHIKA

131-0W-W00 Cięgło, hamulec postojowy ASHIKA
ashika 131-0W-W00
Cięgło, hamulec postojowy 131-0W-W00

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

131-0W-W00

numer części:

131-0W-W00

producent:

ASHIKA

Status produktu: Normalny
Typ układu hamulcowegoHamulec bębnowy
Długość 1/Długość 2 [mm]1654/1454 mm
nr EAN8033001791761

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 131-0W-W00 ASHIKA

numery OEM:
CHEVROLET      96243462
DAEWOO      96243462

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 131-0W-W00 ASHIKA w samochodach:

Opinie Klientów o Cięgło, hamulec postojowy 131-0W-W00 ASHIKA:

PATRYK, LUBLIN
2021-11-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.