Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka głowicy » 48-01-124 ashika

Zestaw uszczelek, głowica cylindrów 48-01-124 ASHIKA

48-01-124 Zestaw uszczelek, głowica cylindrów ASHIKA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

48-01-124

numer części:

48-01-124

producent:

ASHIKA

Średnica tłoka cylindra [mm] 86,5
Materiał Metal
nr EAN 8033001218442

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw uszczelek, głowica cylindrów 48-01-124 ASHIKA

numery OEM:
NISSAN      11042-22J25
NISSAN      110420Y025
NISSAN      110420Y026
NISSAN      11042VB125
NISSAN      11044-22J17
NISSAN      1104422J12
NISSAN      1104422J22
NISSAN      1104422J82
NISSAN      A1042VB125
zamienniki:
DV250
brak
PAYEN (FEDERAL MOGUL)
BV250
brak
PAYEN (FEDERAL MOGUL)
KG-124
brak
JAPANPARTS

Zastosowanie Zestaw uszczelek, głowica cylindrów 48-01-124 ASHIKA w samochodach:

Uszczelka pod głowicę


W przypadku uszczelki pod głowicą należy być szczególnie wyczulonym na pojawienie się pierwszych objawów zużycia. Doprowadzenie do zniszczenia uszczelki może mieć daleko idące konsekwencje i pociągnąć za sobą kosztowną naprawę.

Ta z pozoru niewinnie wyglądająca część, pracuje w ekstremalnym środowisku. Stale poddawana jest ciśnieniu, sięgającym wartości 2000 barów. Takie bowiem warunki panują w komorach spalania. Dochodzą do tego znaczne wahania temperatur. Dolny zakres to temperatury poniżej zera, górny zaś może sięgać nawet 800°C. Łatwo więc zauważyć, że uszczelka pod głowicą, nie ma lekkiego życia. Bez względu na to, elementy te wytrzymują zwykle około kilku lat.

Objawem wskazującym na możliwą awarię uszczelki może (choć nie musi) być zbierający się biały szlam pod korkiem wlewu oleju do silnika. Podobnie jest w przypadku, gdy z rury wydechowej wydobywa się biały dym. Pamiętajmy jednak, że podobne zjawiska mogą występować również po powstaniu usterek w innych układach pojazdu. Nie warto więc podejmować pochopnych decyzji. Dobrym sposobem na dokładne zdiagnozowanie przyczyny, jest sprawdzenie (za pomocą prostego zestawu dostępnego w internecie) układu chłodzenia silnika pod kątem zawartości spalin.