Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » 50-06-608 ashika

Klocki hamulcowe - komplet 50-06-608 ASHIKA

50-06-608 Klocki hamulcowe - komplet ASHIKA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

50-06-608

producent:

ASHIKA

Strona zabudowy Oś przednia
Długość [mm] 79
Wysokość [mm] 58
Grubość [mm] 14,4
Numer WVA 23495
Oznaczenie kontrolne ECE R90 APPROVED
nr EAN 8033001304664

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet 50-06-608 ASHIKA

numery OEM:
DAIHATSU      04465B5020
DAIHATSU      04465B5030
DAIHATSU      04465B5050
DAIHATSU      04465B5051
DAIHATSU      04465B5052
DAIHATSU      04465B5060
DAIHATSU      04465B5080
DAIHATSU      0449197202
DAIHATSU      0449197202000
DAIHATSU      0449197213
DAIHATSU      0449197213000
DAIHATSU      0449197501000
DAIHATSU      0449197506000
DAIHATSU      04491B2120
DAIHATSU      04491B5010000
DAIHATSU      449197202000
DAIHATSU      449197213000
SUBARU      04465B5020
SUBARU      04465B5051
SUBARU      04465B5052
SUBARU      04465B5060
SUBARU      04465B5080
TOYOTA      04465B5020
TOYOTA      04465B5021
TOYOTA      04465B5080

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet 50-06-608 ASHIKA w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet 50-06-608 ASHIKA:

Maciej, Koszalin
2020-01-30
 5/5
Polecam, dobra cena klocków numer
Radosław, Białystok
2022-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, Tychy
2021-06-02
 5/5
Klocki są super, podkładka metalowe, dobre ślizgi. Za tą cenę jakoś jest bardzo dobra
Henryk, Oława
2021-11-10
 5/5
Ok
Radosław, Białystok
2022-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mirosława, Warszawa
2020-12-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.