Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » 53-01-121 ashika

Sworzeń wahacza 53-01-121 ASHIKA

53-01-121 Sworzeń wahacza ASHIKA
51.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

53-01-121

producent:

ASHIKA

Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy na dole
Wysokość zabudowy 110
Średnica zabudowy [mm] 20
Gwint zewn. 1 [mm] 18 x 1,5
nr EAN 8033001397536

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza 53-01-121 ASHIKA

numery OEM:
FORD      1954431
NISSAN      40160-0F000
NISSAN      40160-50W00
NISSAN      40160-50W01
NISSAN      40160-50W10
NISSAN      40160-50W25
NISSAN      40160-93G00
NISSAN      40160-93G25
NISSAN      40160-93G26
NISSAN      401603T426
NISSAN      40161-50W01

Zastosowanie Sworzeń wahacza 53-01-121 ASHIKA w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza 53-01-121 ASHIKA:

2021-02-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-11-13
 5/5
Sworzeń zamontowany wszystko OK. Polecam

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.