Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » osłona przegubu Daihatsu ROCKY Hard Top (F7, F8) 2.8 TD (F70, F75, F80, F85) (1991.09-1998.12) 102km » 63-02-225 ashika
wybrany samochód: 
Daihatsu Rocky Hard Top (f7, F8) 2.8 Td (f70, F75, F80, F85) (1991.09-1998.12) 102km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw osłon, wał napędowy 63-02-225 ASHIKA

63-02-225 Zestaw osłon, wał napędowy ASHIKA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

63-02-225

producent:

ASHIKA

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOd strony koła
Wysokość [mm]99
Średnica 1 [mm]71
Średnica 2 [mm]20
nr EAN8052553137971

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw osłon, wał napędowy 63-02-225 ASHIKA

numery OEM:
TOYOTA      0442802410
TOYOTA      0442802420
TOYOTA      4344702110

Zastosowanie Zestaw osłon, wał napędowy 63-02-225 ASHIKA w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw osłon, wał napędowy 63-02-225 ASHIKA:

Mirosława, Warszawa
2021-05-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Osłona przegubu


W większości współczesnych pojazdów w układzie napędowym posiada przeguby. Z reguły są to przeguby homo kinetyczne. Umożliwiają przekazanie napędu podczas pracy zawieszenia i przy skręconych kołach. Są trwałe i niezawodne. Pamiętać trzeba jednak o tym, że aby przegub pracowała właściwie, musi być odpowiednio nasmarowany i chroniony przed dostawaniem się do niego zanieczyszczeń. Do tego właśnie służą osłony przegubów.

Są to gumowe elementy, które znacząco przedłużają żywotność przegubu napędowego i zapewniają niezawodność układu napędowego. Brak osłon sprawiał, że smar był wyrzucany wskutek działania siły odśrodkowej oraz wypłukiwany przez wodę. Największe spustoszenie siały jednak dostające się do wnętrza płynne i stałe zanieczyszczenia, które powodowały korozję i szybkie zużycie elementów przegubu. Prawidłowo chroniony przegub jest w stanie wytrzymać kilkaset tysięcy kilometrów.

Pęknięta gumowa osłona przegubu jest łatwa do zauważenia podczas okresowych przeglądów lub innych prac w warsztacie. Warto działać natychmiast, gdyż zaniedbanie tej kwestii może pociągnąć za sobą konieczność drogiej naprawy. Jeśli w porę nie wykryto usterki, możemy usłyszeć stukanie przegubu podczas jazdy z obciążeniem przy skręconych kołach. Wówczas, sama wymiana przegubu niewiele już da.