Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Citroën JUMPY II Furgon 2.0 HDi 165 (2010.07-2016.03) 163km » 68-01-182 ashika
wybrany samochód: 
Citroën Jumpy Ii Furgon 2.0 Hdi 165 (2010.07-2016.03) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 68-01-182 ASHIKA

68-01-182 Pompa hamulcowa ASHIKA
ashika 68-01-182
Pompa hamulcowa 68-01-182
68-01-182

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

68-01-182

producent:

ASHIKA

Status produktu: Normalny
Otwór Ø 1 [mm]23,7
Gwint wewnętrzny [mm]9
Ilość otworów gwintowanych3
nr EAN8033001247305

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 68-01-182 ASHIKA

numery OEM:
NISSAN      46010-32G00
zamienniki:
J3104016
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
M 56 062
brak
BREMBO
1672
brak
LPR

Zastosowanie Pompa hamulcowa 68-01-182 ASHIKA w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.