Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Rolls-royce PHANTOM VIII (RR11, RR12) V12, V12 EWB (2017.09-???) 571km » 68-02-220 ashika
wybrany samochód: 
Rolls-royce Phantom Viii (rr11, Rr12) V12, V12 Ewb (2017.09-???) 571km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 68-02-220 ASHIKA

68-02-220 Pompa hamulcowa ASHIKA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

68-02-220

producent:

ASHIKA

Status produktu: Normalny
Otwór Ø 1 [mm]35
Gwint wewnętrzny [mm]9
Ilość otworów gwintowanych2
nr EAN8033001455229

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 68-02-220 ASHIKA

numery OEM:
TOYOTA      47201-1A370
zamienniki:
J3102140
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
33087800
brak
TEXTAR

Zastosowanie Pompa hamulcowa 68-02-220 ASHIKA w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.