Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 68-03-343 ashika

Pompa hamulcowa 68-03-343 ASHIKA

68-03-343 Pompa hamulcowa ASHIKA
ashika 68-03-343
Pompa hamulcowa 68-03-343
68-03-343

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

68-03-343

numer części:

68-03-343

producent:

ASHIKA

Otwór Ø 1 [mm] 35
Gwint wewnętrzny [mm] 9
Ilość otworów gwintowanych 2
nr EAN 8033001711219

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 68-03-343 ASHIKA

numery OEM:
MAZDA      GJ5L-43-40Z
MAZDA      GJ5L4340ZA
zamienniki:
PF-343
brak
JAPANPARTS

Zastosowanie Pompa hamulcowa 68-03-343 ASHIKA w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.