Do 29.08 obsługa telefoniczna nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Renault MEGANE IV liftback (B9A/M/N_) 1.0 TCe 115 (B9MD, B9MW) (2020.10-???) 114km » 68-08-826 ashika
wybrany samochód: 
Renault Megane Iv Liftback (b9a/m/n_) 1.0 Tce 115 (b9md, B9mw) (2020.10-???) 114km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 68-08-826 ASHIKA

68-08-826 Pompa hamulcowa ASHIKA
ashika 68-08-826
Pompa hamulcowa 68-08-826

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

68-08-826

numer części:

68-08-826

producent:

ASHIKA

Status produktu: Normalny
Otwór Ø 1 [mm]22
Gwint wewnętrzny [mm]M 12 X 1
Ilość otworów gwintowanych2
Średnica zabudowy [mm]50
Rozstaw śrub mocujących [mm]100
nr EAN8052553070896

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 68-08-826 ASHIKA

numery OEM:
FIAT      71742786
FIAT      71750427
SUZUKI      51100-69K10
SUZUKI      51100-79J10
SUZUKI      51100-79J10-000
SUZUKI      5110080J10
zamienniki:

Zastosowanie Pompa hamulcowa 68-08-826 ASHIKA w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.