Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne Audi A3 Limousine (8VS, 8VM) 30 TFSI (2018.07-2020.10) 115km » 69-03-323 ashika
wybrany samochód: 
Audi A3 Limousine (8vs, 8vm) 30 Tfsi (2018.07-2020.10) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Mocowanie, przewód hamulcowy elastyczny 69-03-323 ASHIKA

69-03-323 Mocowanie, przewód hamulcowy elastyczny ASHIKA
ashika 69-03-323
Mocowanie, przewód hamulcowy elastyczny 69-03-323

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

69-03-323

producent:

ASHIKA

Status produktu: Normalny
Długość [mm]365
Średnica wewnętrzna [mm]9
Średnica wewnętrzna 1 [mm]10
nr EAN8033001251494

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie, przewód hamulcowy elastyczny 69-03-323 ASHIKA

numery OEM:
MAZDA      NA01-43-810A
MAZDA      NA0143810B

Zastosowanie Mocowanie, przewód hamulcowy elastyczny 69-03-323 ASHIKA w samochodach:

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.