Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne » 69-04-445 ashika

Mocowanie, przewód hamulcowy elastyczny 69-04-445 ASHIKA

69-04-445 Mocowanie, przewód hamulcowy elastyczny ASHIKA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

69-04-445

producent:

ASHIKA

Długość [mm] 680
Średnica wewnętrzna [mm] 9
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 10
nr EAN 8033001251968

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie, przewód hamulcowy elastyczny 69-04-445 ASHIKA

numery OEM:
HONDA      01464SR3N00
HONDA      01464SR3N01
HONDA      01464SR3N02
HONDA      01464SR3N03
HONDA      46410-SR3-N01
HONDA      46410SH1N11
HONDA      46410SH3N10
HONDA      46410SH3N11
HONDA      46410SH3N12
HONDA      46410SR0N01
HONDA      46410SR3N00
HONDA      46410SR3N02
HONDA      46410SR3N03
HONDA      46410SR3N04
zamienniki:
TF-445
brak
JAPANPARTS
J3704231
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
J3704241
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS

Zastosowanie Mocowanie, przewód hamulcowy elastyczny 69-04-445 ASHIKA w samochodach:

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.