Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne » 69-04-465 ashika

Mocowanie, przewód hamulcowy elastyczny 69-04-465 ASHIKA

69-04-465 Mocowanie, przewód hamulcowy elastyczny ASHIKA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

69-04-465

producent:

ASHIKA

Długość [mm] 660
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 10
Gwint wewnętrzny [mm] F 10 X 1
Strona zabudowy z przodu po prawej
nr EAN 8033001252149

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie, przewód hamulcowy elastyczny 69-04-465 ASHIKA

numery OEM:
HONDA      46410-SH3-033
HONDA      46410SH0A01
HONDA      46410SH0A02
HONDA      46410SH3000
HONDA      46410SH3003
HONDA      46410SH3004
HONDA      46410SH3013
HONDA      46410SH3014
HONDA      46410SH3023
HONDA      46410SH3024
HONDA      46410SH3034
HONDA      46410SH3044
HONDA      46410SH3J01
HONDA      46410SH3J02

Zastosowanie Mocowanie, przewód hamulcowy elastyczny 69-04-465 ASHIKA w samochodach:

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.