Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne » 69-05-514 ashika

Mocowanie, przewód hamulcowy elastyczny 69-05-514 ASHIKA

69-05-514 Mocowanie, przewód hamulcowy elastyczny ASHIKA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

69-05-514

producent:

ASHIKA

Długość [mm] 208
średnica zewnętrzna [mm] 10
Średnica wewnętrzna [mm] 9
nr EAN 8033001252385

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie, przewód hamulcowy elastyczny 69-05-514 ASHIKA

numery OEM:
MITSUBISHI      MB082157
MITSUBISHI      MB238151
MITSUBISHI      MB238152
MITSUBISHI      MB238158
MITSUBISHI      MB587754
MITSUBISHI      MB857524
MITSUBISHI      MB857526
MITSUBISHI      MB857541
MITSUBISHI      MB858844
MITSUBISHI      MB858845
MITSUBISHI      MR129743
MITSUBISHI      MR129744
MITSUBISHI      MR129757
MITSUBISHI      MR129759

Zastosowanie Mocowanie, przewód hamulcowy elastyczny 69-05-514 ASHIKA w samochodach:

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.