Średnica [mm] | 200 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 126 |
Średnica zabudowy [mm] | 254 |
Średnica otworu centrującego [mm] | 24 |
Ilość zębów | 21 |
nr EAN | 8033001269307 |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw sprzęgieł 92-02-238 ASHIKA
TOYOTA | 312100W010 | |
TOYOTA | 3121012080 | |
TOYOTA | 3121012120 | |
TOYOTA | 3121012121 | |
TOYOTA | 3121012182 | |
TOYOTA | 3121012210 | |
TOYOTA | 3121012282 | |
TOYOTA | 3121016100 | |
TOYOTA | 3121016101 | |
TOYOTA | 3121016102 | |
TOYOTA | 3121020200 | |
TOYOTA | 3121020390 | |
TOYOTA | 3123002010 | |
TOYOTA | 3123012060 | |
TOYOTA | 3123012100 | |
TOYOTA | 3123012110 | |
TOYOTA | 3123012111 | |
TOYOTA | 3123012140 | |
TOYOTA | 3123016060 | |
TOYOTA | 3123016061 | |
TOYOTA | 3123016071 | |
TOYOTA | 3123016080 | |
TOYOTA | 3125002040 | |
TOYOTA | 3125002060 | |
TOYOTA | 312500D060 | |
TOYOTA | 3125010080 | |
TOYOTA | 3125010081 | |
TOYOTA | 3125010082 | |
TOYOTA | 3125010120 | |
TOYOTA | 3125012080 | |
TOYOTA | 3125012081 | |
TOYOTA | 3125012142 | |
TOYOTA | 3125012143 | |
TOYOTA | 3125012144 | |
TOYOTA | 3125012180 | |
TOYOTA | 3125012181 | |
TOYOTA | 3125012182 | |
TOYOTA | 3125012183 | |
TOYOTA | 3125012184 | |
TOYOTA | 3125012200 | |
TOYOTA | 3125012201 | |
TOYOTA | 3125012290 | |
TOYOTA | 3125012390 | |
TOYOTA | 3125012391 | |
TOYOTA | 3125012393 | |
TOYOTA | 3125012400 | |
TOYOTA | 3125014060 | |
TOYOTA | 3125014100 | |
TOYOTA | 3125014101 | |
TOYOTA | 3125017010 | |
TOYOTA | 3125020070 | |
TOYOTA | 3125020071 | |
TOYOTA | 9036340008 | |
TOYOTA | 9036340010 | |
LEXUS | 3123012130 |
Zastosowanie Zestaw sprzęgieł 92-02-238 ASHIKA w samochodach:
Sprzęgła samochodowe
Sprzęgło jest jednym z podzespołów samochodowych, charakteryzującym się złożoną konstrukcją. Odpowiada za współpracę wałów napędowego i napędzanego. Jak wskazuje jego nazwa, stanowi element sprzęgający, dzięki któremu możliwe jest przeniesienie napędu z silnika na układ jezdny pojazdu. Przeniesienie to dokonuje się za pośrednictwem skrzyni biegów. Powszechnie określenie odnosi się do jego wariantu ciernego. Jednak w praktyce stosuje się różne modele takich podzespołów. Najpopularniejszy podział pozwala wyróżnić sprzęgła samochodowe rozłączne i nierozłączne. Wyróżnia się też sprzęgła bezpoślizgowe (przymusowe) i poślizgowe.
Tradycyjne sprzęgło w aucie nie różni się od innych konstrukcji tego typu stosowanych w różnych maszynach. Składa się z dwóch elementów, które są na stałe połączone z wałami napędzanym i napędowym. Pomiędzy tymi elementami znajduje się specjalny łącznik, który może mieć zróżnicowaną postać. Sprzęgła cierne są zbudowane z kilku podstawowych elementów. Są to:
Sprzęgła samochodowe są niezbędne nie tylko do przenoszenia napędu z silnika na układ jezdny. Dzięki bezpośredniemu połączeniu ze skrzynią biegów odpowiadają też za płynną zmianę przełożenia, eliminując ryzyko gaśnięcia silnika podczas postoju. Taką konstrukcję wymusza specyfika pracy spalinowej jednostki napędowej.
W ofercie sklepu e-autoparts znajdują się zarówno kompletne sprzęgła, jak i ich poszczególne elementy składowe. Oferujemy gotowe zestawy marek takich jak Sachs, Aisin, Exide, Valeo, LUK oraz wielu innych. W sprzedaży mamy koła zamachowe, obudowy sprzęgła, tarcze dociskowe, tłumiki drgań i inne elementy konstrukcyjne podzespołu. W asortymencie nie zabrakło też elementów zespołu sterowania sprzęgłem oraz uszczelek i łożysk do różnych typów pojazdów.