Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Volkswagen TOUAREG (7LA, 7L6, 7L7) 4.2 V8 FSI (2006.06-2010.05) 350km » GOM-344 ashika
wybrany samochód: 
Volkswagen Touareg (7la, 7l6, 7l7) 4.2 V8 Fsi (2006.06-2010.05) 350km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Mocowanie amortyzatora GOM-344 ASHIKA

GOM-344 Mocowanie amortyzatora ASHIKA
ashika GOM-344

    Ocena:
numer części:

GOM-344

dostawca:

ASHIKA

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś tylna strona lewa
Wysokość [mm]64
Średnica wewnętrzna [mm]12
Rozstaw śrub mocujących [mm]89
nr EAN8033001826074
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora GOM-344 ASHIKA

numery OEM:
MAZDA      B25D-28-390-B
MAZDA      B25H-28-390B
MAZDA      BJ3D-28-390

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora GOM-344 ASHIKA w samochodach:

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.