Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Jeep GRAND CHEROKEE I (ZJ, ZG) 4.0 i 4x4 (ZJ) (1992.06-1999.04) 180km » GOM-836 ashika
wybrany samochód: 
Jeep Grand Cherokee I (zj, Zg) 4.0 I 4x4 (zj) (1992.06-1999.04) 180km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Mocowanie amortyzatora GOM-836 ASHIKA

GOM-836 Mocowanie amortyzatora ASHIKA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

GOM-836

producent:

ASHIKA

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Długość [mm]150
Szerokość [mm]150
Wysokość [mm]80
Średnica wewnętrzna [mm]17
nr EAN8033001748390

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora GOM-836 ASHIKA

numery OEM:
SUZUKI      41810-65D11
SUZUKI      41810-65DB0
SUZUKI      91174728

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora GOM-836 ASHIKA w samochodach:

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).