Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » sterowanie silnikiem » łańcuch rozrządu, prowadnice » zestaw łańcucha rozrządu » KCK0511 ashika

Zestaw łańcucha rozrządu KCK0511 ASHIKA

KCK0511 Zestaw łańcucha rozrządu ASHIKA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

KCK0511

producent:

ASHIKA

Status produktu: Normalny
nr EAN 8052553312880

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw łańcucha rozrządu KCK0511 ASHIKA

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      6510500016
MERCEDES-BENZ      6510500800
MERCEDES-BENZ      6510520000
MERCEDES-BENZ      6510520016
MERCEDES-BENZ      9934676
MERCEDES-BENZ      9936276
MERCEDES-BENZ      9938276
MERCEDES-BENZ      9939676
MERCEDES-BENZ      A0009934676
MERCEDES-BENZ      A0009936276
MERCEDES-BENZ      A000993627605
MERCEDES-BENZ      A0009938276
MERCEDES-BENZ      A0009939676
MERCEDES-BENZ      A6510500016
MERCEDES-BENZ      A6510500800
MERCEDES-BENZ      A6510520000
MERCEDES-BENZ      A651052000005
MERCEDES-BENZ      A6510520016
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw łańcucha rozrządu KCK0511 ASHIKA w samochodach:

Zestaw łańcucha rozrządu


Rozrząd to bez wątpienia jeden z najważniejszych układów znajdujący się w pojeździe. Steruje on bezpośrednio dopływem mieszanki paliwowo-powietrznej do cylindrów oraz usuwaniem z nich, powstałymch wskutek spalania gazów. W skład zestawu wchodzą zwykle części, takie jak: koła pasowe, przekładnie, uszczelki olejowe i inne uszczelnienia, koła zębate pośredniczące i napinacze, mocowania, uszczelki gniazd świec zapłonowych oraz w zależności od typu układu, łańcuch lub pasek.

Prawidłowe funkcjonowanie wszystkich tych elementów zapewnia w pełni zsynchronizowaną pracę zaworów silnika i tłoków. W przypadku konieczności wymiany któregoś z elementów zestawu zaleca się zastąpienie nowymi również pozostałych części wchodzących w jego skład. Takie prewencyjne działanie zapewni silnikowi ochronę przed przedwczesnym zużyciem.

Zestaw łańcuchowy jest zdecydowanie trwalszym i pewnym rozwiązaniem. Pasek natomiast ulega szybszemu zużyciu. Do podstawowych mankamentów zestawów rozrządu opartych na pasku należą: pęknięcia lub inne uszkodzenia mechaniczne, spowodowane np. dostaniem się do mechanizmu ciał obcych; zablokowanie pompy lub wałka; zbyt niskie napięcie paska rozrządu; w ostateczności, w skutek zablokowania łożysk, pompy wody lub napinacza może dojść do zerwania paska.