Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » sterowanie silnikiem » łańcuch rozrządu, prowadnice » zestaw łańcucha rozrządu » KCK209 ashika

Zestaw łańcucha rozrządu KCK209 ASHIKA

KCK209 Zestaw łańcucha rozrządu ASHIKA
ashika KCK209
Zestaw łańcucha rozrządu KCK209
KCK209

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

KCK209

producent:

ASHIKA

Status produktu: Normalny
nr EAN 8033001480115

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw łańcucha rozrządu KCK209 ASHIKA

numery OEM:
TOYOTA      13506-0Q020
TOYOTA      135060Q010
TOYOTA      135060Q030
TOYOTA      13540-0Q010
TOYOTA      1354021020
TOYOTA      13566-0Q010
TOYOTA      135660Q020
TOYOTA      1356640020
TOYOTA      1356640030
TOYOTA      13591-0Q010

Zastosowanie Zestaw łańcucha rozrządu KCK209 ASHIKA w samochodach:

Zestaw łańcucha rozrządu


Rozrząd to bez wątpienia jeden z najważniejszych układów znajdujący się w pojeździe. Steruje on bezpośrednio dopływem mieszanki paliwowo-powietrznej do cylindrów oraz usuwaniem z nich, powstałymch wskutek spalania gazów. W skład zestawu wchodzą zwykle części, takie jak: koła pasowe, przekładnie, uszczelki olejowe i inne uszczelnienia, koła zębate pośredniczące i napinacze, mocowania, uszczelki gniazd świec zapłonowych oraz w zależności od typu układu, łańcuch lub pasek.

Prawidłowe funkcjonowanie wszystkich tych elementów zapewnia w pełni zsynchronizowaną pracę zaworów silnika i tłoków. W przypadku konieczności wymiany któregoś z elementów zestawu zaleca się zastąpienie nowymi również pozostałych części wchodzących w jego skład. Takie prewencyjne działanie zapewni silnikowi ochronę przed przedwczesnym zużyciem.

Zestaw łańcuchowy jest zdecydowanie trwalszym i pewnym rozwiązaniem. Pasek natomiast ulega szybszemu zużyciu. Do podstawowych mankamentów zestawów rozrządu opartych na pasku należą: pęknięcia lub inne uszkodzenia mechaniczne, spowodowane np. dostaniem się do mechanizmu ciał obcych; zablokowanie pompy lub wałka; zbyt niskie napięcie paska rozrządu; w ostateczności, w skutek zablokowania łożysk, pompy wody lub napinacza może dojść do zerwania paska.