Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » sterowanie silnikiem » łańcuch rozrządu, prowadnice » zestaw łańcucha rozrządu Audi Q7 (4LB) 3.0 TFSI quattro (2011.05-2015.08) 280km » KCK502 ashika
wybrany samochód: 
Audi Q7 (4lb) 3.0 Tfsi Quattro (2011.05-2015.08) 280km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw łańcucha rozrządu KCK502 ASHIKA

KCK502 Zestaw łańcucha rozrządu ASHIKA
ashika KCK502
Zestaw łańcucha rozrządu KCK502
KCK502

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

KCK502

numer części:

KCK502

producent:

ASHIKA

Status produktu: Normalny
Wykonanie łańcuchaDuplex
nr EAN8033001676518

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw łańcucha rozrządu KCK502 ASHIKA

numery OEM:
MITSUBISHI      ME190013
MITSUBISHI      ME190016
MITSUBISHI      ME191640
MITSUBISHI      ME200244
MITSUBISHI      ME200248
MITSUBISHI      ME200423
MITSUBISHI      ME200476
MITSUBISHI      ME200748
MITSUBISHI      ME201779
MITSUBISHI      ME202193
MITSUBISHI      ME202194
MITSUBISHI      ME202196
MITSUBISHI      ME202325
MITSUBISHI      ME202657
MITSUBISHI      ME202850
MITSUBISHI      ME229891

Zastosowanie Zestaw łańcucha rozrządu KCK502 ASHIKA w samochodach:

Zestaw łańcucha rozrządu


Rozrząd to bez wątpienia jeden z najważniejszych układów znajdujący się w pojeździe. Steruje on bezpośrednio dopływem mieszanki paliwowo-powietrznej do cylindrów oraz usuwaniem z nich, powstałymch wskutek spalania gazów. W skład zestawu wchodzą zwykle części, takie jak: koła pasowe, przekładnie, uszczelki olejowe i inne uszczelnienia, koła zębate pośredniczące i napinacze, mocowania, uszczelki gniazd świec zapłonowych oraz w zależności od typu układu, łańcuch lub pasek.

Prawidłowe funkcjonowanie wszystkich tych elementów zapewnia w pełni zsynchronizowaną pracę zaworów silnika i tłoków. W przypadku konieczności wymiany któregoś z elementów zestawu zaleca się zastąpienie nowymi również pozostałych części wchodzących w jego skład. Takie prewencyjne działanie zapewni silnikowi ochronę przed przedwczesnym zużyciem.

Zestaw łańcuchowy jest zdecydowanie trwalszym i pewnym rozwiązaniem. Pasek natomiast ulega szybszemu zużyciu. Do podstawowych mankamentów zestawów rozrządu opartych na pasku należą: pęknięcia lub inne uszkodzenia mechaniczne, spowodowane np. dostaniem się do mechanizmu ciał obcych; zablokowanie pompy lub wałka; zbyt niskie napięcie paska rozrządu; w ostateczności, w skutek zablokowania łożysk, pompy wody lub napinacza może dojść do zerwania paska.