Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » SMA0069 ashika

Mocowanie amortyzatora SMA0069 ASHIKA

SMA0069 Mocowanie amortyzatora ASHIKA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

SMA0069

producent:

ASHIKA

Strona zabudowy Oś przednia
nr EAN 8052553324906

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora SMA0069 ASHIKA

numery OEM:
SUZUKI      41710-51K00
SUZUKI      41710-63J11
SUZUKI      4171051K00
SUZUKI      4171057K10
SUZUKI      4171057K10000
SUZUKI      4171062J10
SUZUKI      4171062J10000
SUZUKI      4171063J11
SUZUKI      4174158J00
SUZUKI      4174162J00
SUZUKI      4174162J00000
SUZUKI      4174257K00
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora SMA0069 ASHIKA w samochodach:

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).