Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » osłona przegubu Opel OMEGA B (V94) 2.2 DTI 16V (F69, M69, P69) (2000.09-2003.07) 120km » D8027 seinsa autofren
wybrany samochód: 
Opel Omega B (v94) 2.2 Dti 16v (f69, M69, P69) (2000.09-2003.07) 120km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw osłon, wał napędowy D8027 SEINSA AUTOFREN

D8027 Zestaw osłon, wał napędowy SEINSA AUTOFREN

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

D8027

producent:

SEINSA AUTOFREN

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Średnica wewnętrzna 1 [mm]26
Średnica wewnętrzna 2 [mm]61
Wysokość [mm]88
nr EAN8430320034515
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw osłon, wał napędowy D8027 SEINSA AUTOFREN

Osłona przegubu wewnątrz (fi: 26/61) (dł.88) pasuje do: ABARTH RITMO, FIAT CROMA, FIORINO/MINIVAN, REGATA, RITMO, TEMPRA, TIPO, UNO, X 1/9, LANCIA BETA, BETA H.P.E. 1.0-3.0 08.73-05.00
numery OEM:
SEAT      XO-4315444

Zastosowanie Zestaw osłon, wał napędowy D8027 SEINSA AUTOFREN w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw osłon, wał napędowy D8027 SEINSA AUTOFREN:

Waldemar, Lubsza
2020-02-02
 5/5
Części autofren są godne polecenia
Waldemar, Lubsza
2020-02-02
 5/5
Mam kilka samochodów i kupuję do nich części w e-autoparts.pl
Mariusz, Józefosław
2020-05-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Osłona przegubu


W większości współczesnych pojazdów w układzie napędowym posiada przeguby. Z reguły są to przeguby homo kinetyczne. Umożliwiają przekazanie napędu podczas pracy zawieszenia i przy skręconych kołach. Są trwałe i niezawodne. Pamiętać trzeba jednak o tym, że aby przegub pracowała właściwie, musi być odpowiednio nasmarowany i chroniony przed dostawaniem się do niego zanieczyszczeń. Do tego właśnie służą osłony przegubów.

Są to gumowe elementy, które znacząco przedłużają żywotność przegubu napędowego i zapewniają niezawodność układu napędowego. Brak osłon sprawiał, że smar był wyrzucany wskutek działania siły odśrodkowej oraz wypłukiwany przez wodę. Największe spustoszenie siały jednak dostające się do wnętrza płynne i stałe zanieczyszczenia, które powodowały korozję i szybkie zużycie elementów przegubu. Prawidłowo chroniony przegub jest w stanie wytrzymać kilkaset tysięcy kilometrów.

Pęknięta gumowa osłona przegubu jest łatwa do zauważenia podczas okresowych przeglądów lub innych prac w warsztacie. Warto działać natychmiast, gdyż zaniedbanie tej kwestii może pociągnąć za sobą konieczność drogiej naprawy. Jeśli w porę nie wykryto usterki, możemy usłyszeć stukanie przegubu podczas jazdy z obciążeniem przy skręconych kołach. Wówczas, sama wymiana przegubu niewiele już da.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.