Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » chłodnica klimatyzacji, skraplacz » 8FC 351 300-631 behr hella service

Chłodnica klimatyzacji - skraplacz 8FC 351 300-631 BEHR HELLA SERVICE

8FC 351 300-631 Chłodnica klimatyzacji - skraplacz BEHR HELLA SERVICE
 

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

_BEHRHELLASERVICE_

numer części:

8FC 351 300-631

Długość [mm]:491
Szerokość [mm]:392
Głębokość [mm]:16
artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:z osuszaczem

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Chłodnica klimatyzacji - skraplacz 8FC 351 300-631 BEHR HELLA SERVICE

numery OEM:
BMW      6 914 216
BMW      64 53 6 914 216
BMW      64 53 8 381 543
BMW      64536914216
BMW      64538381543
BMW      6914216
BMW      8 381 543
BMW      8381543

Zastosowanie Chłodnica klimatyzacji - skraplacz 8FC 351 300-631 BEHR HELLA SERVICE w samochodach:

Opinie Klientów o Chłodnica klimatyzacji - skraplacz 8FC 351 300-631 BEHR HELLA SERVICE:

2023-08-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Chłodnica klimatyzacji, skraplacz klimatyzacji


Chłodnica klimatyzacji często nazywana jest również kondensatorem lub skraplaczem. Odpowiada za chłodzenie czynnika chłodniczego, który występuje w układzie klimatyzacji w postaci sprężonego gazu. Jak sama nazwa mówi, skraplacz służy do skraplania tego czynnika do postaci ciekłej. Chłodnica klimatyzacji jest niezbędna dla prawidłowego funkcjonowania całego układu. Jest to jednak element stosunkowo delikatny i podatny na uszkodzenia.

Rozszczelnienie skraplacza może doprowadzić do awarii zarówno w obrębie układu klimatyzacji, jak i w innych podzespołach pojazdu. Z tego powodu należy dbać o stan chłodnicy i regularnie ją kontrolować.

Do najczęstszych usterek należą uszkodzenia mechaniczne, mogące również negatywnie wpływać na zdrowie kierowcy i pasażerów. Początkowo pojawia się nieszczelność wywołana korozją lub właśnie uszkodzeniem mechanicznym. Warto pamiętać o tym, że nieszczelność powoduje ubytek czynnika chłodniczego, ale również oleju smarnego. Gdy zabraknie tego drugiego, uszkodzeniu ulegnie sprężarka klimatyzacji, czyli najdroższy element całego układu.

Jako że układ klimatyzacji sterowany jest przez skomplikowany system elektroniczny, powodem awarii może być również zwarcie instalacji elektrycznej.