Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » chłodnica klimatyzacji, skraplacz » 8FC 351 302-701 behr hella service

Chłodnica klimatyzacji - skraplacz 8FC 351 302-701 BEHR HELLA SERVICE

8FC 351 302-701 Chłodnica klimatyzacji - skraplacz BEHR HELLA SERVICE
 

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

_BEHRHELLASERVICE_

numer części:

8FC 351 302-701

Długość [mm]:590
Szerokość [mm]:413
Głębokość [mm]:17
artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:bez osuszacza
artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:bez rury
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie:dla pojazdu z kierownicą z lewej strony

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Chłodnica klimatyzacji - skraplacz 8FC 351 302-701 BEHR HELLA SERVICE

numery OEM:
KIA      97606-3E000
KIA      97606-3E001
KIA      976063E000
KIA      976063E001
zamienniki:
8FC 351 302-141
brak
HELLA
83005030
brak
VAN WEZEL

Zastosowanie Chłodnica klimatyzacji - skraplacz 8FC 351 302-701 BEHR HELLA SERVICE w samochodach:

Opinie Klientów o Chłodnica klimatyzacji - skraplacz 8FC 351 302-701 BEHR HELLA SERVICE:

2023-08-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Chłodnica klimatyzacji, skraplacz klimatyzacji


Chłodnica klimatyzacji często nazywana jest również kondensatorem lub skraplaczem. Odpowiada za chłodzenie czynnika chłodniczego, który występuje w układzie klimatyzacji w postaci sprężonego gazu. Jak sama nazwa mówi, skraplacz służy do skraplania tego czynnika do postaci ciekłej. Chłodnica klimatyzacji jest niezbędna dla prawidłowego funkcjonowania całego układu. Jest to jednak element stosunkowo delikatny i podatny na uszkodzenia.

Rozszczelnienie skraplacza może doprowadzić do awarii zarówno w obrębie układu klimatyzacji, jak i w innych podzespołach pojazdu. Z tego powodu należy dbać o stan chłodnicy i regularnie ją kontrolować.

Do najczęstszych usterek należą uszkodzenia mechaniczne, mogące również negatywnie wpływać na zdrowie kierowcy i pasażerów. Początkowo pojawia się nieszczelność wywołana korozją lub właśnie uszkodzeniem mechanicznym. Warto pamiętać o tym, że nieszczelność powoduje ubytek czynnika chłodniczego, ale również oleju smarnego. Gdy zabraknie tego drugiego, uszkodzeniu ulegnie sprężarka klimatyzacji, czyli najdroższy element całego układu.

Jako że układ klimatyzacji sterowany jest przez skomplikowany system elektroniczny, powodem awarii może być również zwarcie instalacji elektrycznej.