Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » chłodnica klimatyzacji, skraplacz » 8FC 351 305-021 behr hella service

Chłodnica klimatyzacji - skraplacz 8FC 351 305-021 BEHR HELLA SERVICE

8FC 351 305-021 Chłodnica klimatyzacji - skraplacz BEHR HELLA SERVICE

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

_BEHRHELLASERVICE_

numer części:

8FC 351 305-021

Długość [mm]:495
Szerokość [mm]:404
Głębokość [mm]:16
artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:bez osuszacza

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Chłodnica klimatyzacji - skraplacz 8FC 351 305-021 BEHR HELLA SERVICE

numery OEM:
ALFA ROMEO      606 0415 3
ALFA ROMEO      606 2623 4
ALFA ROMEO      606 5749 1
zamienniki:
818189
brak
VALEO
V24-62-0009
brak
VEMO
35043
brak
NRF
01005065
brak
VAN WEZEL
01005081
brak
VAN WEZEL

Zastosowanie Chłodnica klimatyzacji - skraplacz 8FC 351 305-021 BEHR HELLA SERVICE w samochodach:

Opinie Klientów o Chłodnica klimatyzacji - skraplacz 8FC 351 305-021 BEHR HELLA SERVICE:

Mirosław, GRYFICE
2023-08-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Chłodnica klimatyzacji, skraplacz klimatyzacji


Chłodnica klimatyzacji często nazywana jest również kondensatorem lub skraplaczem. Odpowiada za chłodzenie czynnika chłodniczego, który występuje w układzie klimatyzacji w postaci sprężonego gazu. Jak sama nazwa mówi, skraplacz służy do skraplania tego czynnika do postaci ciekłej. Chłodnica klimatyzacji jest niezbędna dla prawidłowego funkcjonowania całego układu. Jest to jednak element stosunkowo delikatny i podatny na uszkodzenia.

Rozszczelnienie skraplacza może doprowadzić do awarii zarówno w obrębie układu klimatyzacji, jak i w innych podzespołach pojazdu. Z tego powodu należy dbać o stan chłodnicy i regularnie ją kontrolować.

Do najczęstszych usterek należą uszkodzenia mechaniczne, mogące również negatywnie wpływać na zdrowie kierowcy i pasażerów. Początkowo pojawia się nieszczelność wywołana korozją lub właśnie uszkodzeniem mechanicznym. Warto pamiętać o tym, że nieszczelność powoduje ubytek czynnika chłodniczego, ale również oleju smarnego. Gdy zabraknie tego drugiego, uszkodzeniu ulegnie sprężarka klimatyzacji, czyli najdroższy element całego układu.

Jako że układ klimatyzacji sterowany jest przez skomplikowany system elektroniczny, powodem awarii może być również zwarcie instalacji elektrycznej.