Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 8FK 351 109-051 behr hella service

Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 109-051 BEHR HELLA SERVICE

8FK 351 109-051 Kompresor, klimatyzacja BEHR HELLA SERVICE
behr hella 8FK 351 109-051
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 109-051
8FK 351 109-051
behr hella 8FK 351 109-051 Kompresor, klimatyzacja
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 109-051 behr hella

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

_BEHRHELLASERVICE_

numer części:

8FK 351 109-051

Ograniczenia producenta:Zexel
ID kompresora:DKS15CH
Ilość żeber:6
Część nowa:
Czynnik chłodzący:R134a
Olej do sprężarki:PAG 46
Koła pasowe:z kołem pasowym wielorowkowym
śr. koła pasowego [mm]:128
Rodzaj połączenia:PAD
Napięcie znamionowe:12
WA¿NE : WED¿UG INSTRUKCJI MONTA¿U
Status produktu: niedostępny
zastąpiony przez 8FK 351 109-551

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 109-051 BEHR HELLA SERVICE

numery OEM:
VOLVO      30 611 276
VOLVO      30 612 618
VOLVO      30 613 408
VOLVO      30 614 010
VOLVO      306 120 01
VOLVO      30611276
VOLVO      30612001
VOLVO      30612618
VOLVO      30613408
VOLVO      30614010
VOLVO      8 601 535
VOLVO      8601535
zamienniki:
V95-15-0002
brak
VEMO
5900K030
brak
VAN WEZEL

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 109-051 BEHR HELLA SERVICE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.