Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 8FK 351 110-421 behr hella service

Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 110-421 BEHR HELLA SERVICE

8FK 351 110-421 Kompresor, klimatyzacja BEHR HELLA SERVICE
behr hella 8FK 351 110-421
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 110-421
8FK 351 110-421
behr hella 8FK 351 110-421 Kompresor, klimatyzacja
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 110-421 behr hella

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

8FK 351 110-421

Ograniczenia producenta:Denso
ID kompresora:6SEU14C
Ilość żeber:6
Czynnik chłodzący:R134a
Olej do sprężarki:PAG 46
Koła pasowe:z kołem pasowym wielorowkowym
śr. koła pasowego [mm]:100
Rodzaj połączenia:PAD
Napięcie znamionowe:12
WA¿NE : WED¿UG INSTRUKCJI MONTA¿U
Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 110-421 BEHR HELLA SERVICE

numery OEM:
AUDI      4F0 260 805 AA
AUDI      4F0 260 805 AE
AUDI      4F0 260 805 T
AUDI      8E0 260 805 BP
AUDI      8E0 260 805 BS
AUDI      8E0 260 805 CB
SEAT      8E0 260 805 CB
VOLKSWAGEN      4F0 260 805 AA
VOLKSWAGEN      4F0 260 805 AE
VOLKSWAGEN      4F0 260 805 AN
VOLKSWAGEN      4F0 260 805 AP
VOLKSWAGEN      4F0 260 805 T
VOLKSWAGEN      8K0 260 805
VOLKSWAGEN      8K0 260 805 E
VOLKSWAGEN      8K0 260 805 L

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 110-421 BEHR HELLA SERVICE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.