Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Opel INSIGNIA A Sports Tourer (G09) 1.4 (35) (2011.09-2013.06) 140km » 8FK 351 127-361 behr hella service
wybrany samochód: 
Opel Insignia A Sports Tourer (g09) 1.4 (35) (2011.09-2013.06) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 127-361 BEHR HELLA SERVICE

8FK 351 127-361 Kompresor, klimatyzacja BEHR HELLA SERVICE
behr hella 8FK 351 127-361
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 127-361
8FK 351 127-361
behr hella 8FK 351 127-361 Kompresor, klimatyzacja
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 127-361 behr hella

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

_BEHRHELLASERVICE_

numer części:

8FK 351 127-361

Ograniczenia producenta:Sanden
ID kompresora:SD7V16
Ilość żeber:6
Część nowa:
Czynnik chłodzący:R134a
Olej do sprężarki:PAG 46
Koła pasowe:z kołem pasowym wielorowkowym
śr. koła pasowego [mm]:120
Rodzaj połączenia:V/PAD
ID głowicy cylindra (sprężarka):VSA
Napięcie znamionowe:12
WA¿NE : WED¿UG INSTRUKCJI MONTA¿U
Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 127-361 BEHR HELLA SERVICE

numery OEM:
CITROËN      6453.AX
CITROËN      6453.GP
CITROËN      6453AX
CITROËN      6453GP
CITROËN      96.300.140.80
CITROËN      9630014080
FIAT      71723460
FIAT      9630014080
PEUGEOT      6453.AX
PEUGEOT      6453.GP
PEUGEOT      6453AX
PEUGEOT      6453GP
PEUGEOT      96.300.140.80
PEUGEOT      9630014080
RENAULT      77 00 861 150
RENAULT      7700861150
zamienniki:
8FK 351 127-861
brak
HELLA
V22-15-0012
brak
VEMO
0900K175
brak
VAN WEZEL

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 127-361 BEHR HELLA SERVICE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.