Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 8FK 351 134-311 behr hella service

Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 134-311 BEHR HELLA SERVICE

8FK 351 134-311 Kompresor, klimatyzacja BEHR HELLA SERVICE
behr hella 8FK 351 134-311

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

_BEHRHELLASERVICE_

numer części:

8FK 351 134-311

Ograniczenia producenta:Sanden
ID kompresora:PXV16
Ilość żeber:6
Część nowa:
Czynnik chłodzący:R134a
Olej do sprężarki:PAG 46
Koła pasowe:z kołem pasowym wielorowkowym
śr. koła pasowego [mm]:120
Rodzaj połączenia:V/PAD
ID głowicy cylindra (sprężarka):PQC
Napięcie znamionowe:12
WA¿NE : WED¿UG INSTRUKCJI MONTA¿U
Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 134-311 BEHR HELLA SERVICE

numery OEM:
OPEL      13 10 505
OPEL      13 14 0505
OPEL      1310505
OPEL      13140505
OPEL      24411249
OPEL      68 54 005
OPEL      68 54 019
OPEL      68 54 036
OPEL      68 54 074
OPEL      6854005
OPEL      6854019
OPEL      6854036
OPEL      6854074
SAAB      13 14 0505
SAAB      13 17 159 3
SAAB      13 19 1997
SAAB      13140505
SAAB      13171593
SAAB      13191997
SAAB      24 41 1249
SAAB      24411249
VAUXHALL      13140505
VAUXHALL      13191997
VAUXHALL      24411249
VAUXHALL      R1580034

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 134-311 BEHR HELLA SERVICE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.