Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » osuszacz klimatyzacji Peugeot 407 (6D_) 3.0 (6DXFVJ) (2004.03-2010.12) 211km » 8FT 351 196-301 behr hella service
wybrany samochód: 
Peugeot 407 (6d_) 3.0 (6dxfvj) (2004.03-2010.12) 211km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Osuszacz, klimatyzacja 8FT 351 196-301 BEHR HELLA SERVICE

8FT 351 196-301 Osuszacz, klimatyzacja BEHR HELLA SERVICE

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

_BEHRHELLASERVICE_

numer części:

8FT 351 196-301


Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Osuszacz, klimatyzacja 8FT 351 196-301 BEHR HELLA SERVICE

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      140 830 00 83
MERCEDES-BENZ      140 830 01 83
MERCEDES-BENZ      1408300083
MERCEDES-BENZ      1408300183
MERCEDES-BENZ      A 140 830 00 83
MERCEDES-BENZ      A 140 830 01 83
MERCEDES-BENZ      A1408300083
MERCEDES-BENZ      A1408300183

Zastosowanie Osuszacz, klimatyzacja 8FT 351 196-301 BEHR HELLA SERVICE w samochodach:

Osuszacz klimatyzacji


To urządzenie buforowe znajduje się w układzie klimatyzacji samochodowe. Umieszczony jest po stronie wysokiego ciśnienia, pomiędzy skraplaczem a zaworem rozprężnym. Zadaniem osuszacza jest filtrowanie zanieczyszczeń (w tym również wychwytywanie wilgoci z czynnika chłodzącego), które mogą niekorzystnie wpłynąć na trwałość i skuteczność działania klimatyzacji samochodowej.

Osuszacz układu klimatyzacji powinien zostać wymieniony wówczas, gdy nastąpi awaria skraplacza. Zdolność osuszacza do pochłaniania wilgoci jest ograniczona. Dzieje się to za sprawą niewielkiej objętości środka higroskopijnego. W związku z tym dochodzi do zjawiska powstawania kwasów, powodujących korozję.

Element ten powinien być regularnie wymieniany nawet w przypadku, gdy nie doszło do żadnej awarii. Interwał wymiany osuszacza to 2 lata. Trzeba również wymienić go na nowy element każdorazowo, gdy doszło do otwarcia układu, wymiany kondensora lub zatarcia sprężarki. Taka wymiana to niewielki koszt, warto się więc na nią zdecydować, by zapobiec poważniejszym usterkom.

Rutynowa, okresowa wymiana zmniejsza ryzyko zatarcia sprężarki, która jest już bardzo kosztownym elementem układu klimatyzacji samochodowej.