Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 8MO 376 726-341 behr hella service

Chłodnica oleju, układ kierowania 8MO 376 726-341 BEHR HELLA SERVICE

8MO 376 726-341 Chłodnica oleju, układ kierowania BEHR HELLA SERVICE

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

_BEHRHELLASERVICE_

numer części:

8MO 376 726-341

Długość [mm]:520
Szerokość [mm]:72
Głębokość [mm]:16
Wersja:produced by BEHR

Status produktu: niedostępny
zastąpiony przez 8MO 376 726-331

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Chłodnica oleju, układ kierowania 8MO 376 726-341 BEHR HELLA SERVICE

numery OEM:
BMW      17 21 7 789 882
BMW      17 21 7 800 369
BMW      17217789882
BMW      17217800369
BMW      7 789 882
BMW      7 800 369
BMW      7789882
BMW      7800369
zamienniki:

Zastosowanie Chłodnica oleju, układ kierowania 8MO 376 726-341 BEHR HELLA SERVICE w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.