Wysokość [mm] | 110 | |
Masa [g] | 850 | |
Gwint zewn. 2 [mm] | M 16x1 | |
Strona zabudowy | Oś tylna strona prawa | |
dla średnicy łożyska koła [mm] | 17 | |
Ø flanszy [mm] | 85 | |
Ilość otworów | 6 | |
nr EAN | 1000000009605 |
Dodatkowe informacje o produkcie Piasta koła 3378 BIRTH
SEAT | 6U0 501 119 A | |
SEAT | 333 501 118A | |
SEAT | 191 501 118C | |
SKODA | 333 501 118A | |
SKODA | 6U0 501 119 A | |
VOLKSWAGEN | 6U0 501 119 A | |
VOLKSWAGEN | 333 501 118A | |
VOLKSWAGEN | 191 501 118C | |
SKODA | 191 501 118C |
Zastosowanie Piasta koła 3378 BIRTH w samochodach:
Łożysko koła w samochodzie umożliwia jego poruszanie się dzięki zmniejszeniu siły oporu obracających się kół pojazdu. W motoryzacji spotyka się łożyska kół walcowe stożkowe lub kulkowe. Łożysko składa się z bieżni wewnętrznej, bieżni zewnętrznej oraz kulek lub walców pośredniczących w obrocie obu bieżni. Łożysko koła osadzona jest zazwyczaj na piaście koła do której przymocowane są koła samochodu. Spotyka się także łożyska kół zintegrowane z piastami. Takie rozwiązanie jest jednak droższe w eksploatacji przy wymianie zestawu łożysko-piasta. W niektórych autach produkcji francuskiej tylne tarcze hamulcowe posiadają niewymienne lub trudno wymienne łożyska. Łożyska kół są bardzo wrażliwe na prawidłowy montaż. Montaż łożyska bez pomocy prasy warsztatowej może prowadzić do jego uszkodzenia już na etapie montażu.