Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » 88-145-A boge

Mocowanie amortyzatora teleskopowego 88-145-A BOGE

88-145-A Mocowanie amortyzatora teleskopowego BOGE

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

88-145-A

producent:

BOGE

Strona zabudowy:Oś przednia
alternatywny zestaw naprawczy:88-145-R
artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:bez łożyska kulkowego
Ilość na os:2

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora teleskopowego 88-145-A BOGE

numery OEM:
FORD      1 101 712
FORD      1 104 037
FORD      1 106 874
FORD      1101712
FORD      1104037
FORD      1106874
FORD      98AG 3K155 BC
FORD      98AG3K155BC
FORD      YS41 3K155 AB
FORD      YS413K155AB

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora teleskopowego 88-145-A BOGE w samochodach:

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).