Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 0 124 325 012 bosch

Alternator 0 124 325 012 BOSCH

0 124 325 012 Alternator BOSCH
bosch 0 124 325 012
Alternator 0 124 325 012
0 124 325 012
bosch 0 124 325 012 Alternator
1,064.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numery handlowe:

KCB1 (>) 14V 50/90A

numer części:

0 124 325 012

producent:

BOSCH

Napięcie [V] 14
Prąd ładowania alternatora [A] 90
Rodzaj mocowania Podwójna dźwignia obrotowa
Rodzaj alternatora nie zawiera pompy próżniowej
Kierunek obrotów zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Koła pasowe z kołem pasowym wolnobieżnym
Liczba rowków 6
Ø koła pasowego [mm] 56
Długość [mm] 185
zalecane rozszerzenie naprawy Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy
nr EAN 3165143138984

skład zestawu:
1 120 905 534 Łożysko pierścienia ślizgowego, alternator
F 00M 120 104 Stojan, alternator
F 00M 121 636 Wirnik, alternator
F 00M 123 244 Prostownik, alternator
F 00M 196 012 Pokrywa zabezpieczająca, alternator
F 00M 599 534 Alternator - sprzęgło jednokierunkowe
F 00M 990 405 Łożysko pierścienia ślizgowego, alternator
F 00M 990 411 Łożysko główne, alternator
F 00M A45 303 Regulator napięcia F 00M A45 303 -> 1 986 AE0 113
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 0 124 325 012 BOSCH

Alternator (14V, 90A) pasuje do: AUDI A2; SEAT AROSA, CORDOBA, IBIZA III, IBIZA IV, IBIZA IV SC; SKODA FABIA I, FABIA I PRAKTIK, FABIA II, ROOMSTER, ROOMSTER PRAKTIK; VW LUPO I 1.2D/1.4D 01.99-06.10
numery OEM:
AUDI      045 903 023
AUDI      045 903 023 E
SEAT      045 903 023
SEAT      045 903 023 B
SKODA      045 903 023
SKODA      045 903 023 B
VOLKSWAGEN      045 903 023
VOLKSWAGEN      045 903 023 B
VOLKSWAGEN      045 903 023 E
VOLKSWAGEN      045 903 025 B

Zastosowanie Alternator 0 124 325 012 BOSCH w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.