Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 0 124 615 049 bosch

Alternator 0 124 615 049 BOSCH

0 124 615 049 Alternator BOSCH
bosch 0 124 615 049
Alternator 0 124 615 049
0 124 615 049
bosch 0 124 615 049 Alternator

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

NCB2 (>) 14V 90/150A

numer części:

0 124 615 049

producent:

BOSCH

Napięcie [V] 14
Prąd ładowania alternatora [A] 150
Rodzaj mocowania Pojedyncza dźwignia obrotowa
Rodzaj alternatora nie zawiera pompy próżniowej
Kierunek obrotów zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Koła pasowe z kołem pasowym wielofunkcyjnym
Liczba rowków 6
Ø koła pasowego [mm] 50
Długość [mm] 184,7
zalecane rozszerzenie naprawy Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy
nr EAN 4047024131033

skład zestawu:
F 00M 130 138 Stojan, alternator
F 00M 131 631 Wirnik, alternator
F 00M 131 849 Wirnik, alternator
F 00M 133 247 Prostownik, alternator
F 00M 144 152 Regulator napięcia
F 00M 147 648 Zestaw śrub, regulator alternatora
F 00M 147 778 Łożysko
F 00M 147 942 Zestaw śrub, alternator
F 00M 196 001 Pokrywa
F 00M 990 405 Łożysko pierścienia ślizgowego, alternator
F 00M 991 085 Koło pasowe, alternator
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 0 124 615 049 BOSCH

Alternator (14V, 150A) pasuje do: MERCEDES CLK (A208), CLK (C208), CLS (C219), E T-MODEL (S210), E T-MODEL (S211), E (W210), E (W211), S (C215), S (W220), SL (R230), SLR (R199) 2.6-5.5 06.97-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      012 154 13 02
MERCEDES-BENZ      013 154 82 02
MERCEDES-BENZ      013 154 86 02
MERCEDES-BENZ      014 154 01 02
MERCEDES-BENZ      463 150 01 50
MERCEDES-BENZ      A 012 154 13 02
MERCEDES-BENZ      A 013 154 82 02
MERCEDES-BENZ      A 013 154 86 02
MERCEDES-BENZ      A 014 154 01 02
MERCEDES-BENZ      A 463 150 01 50

Zastosowanie Alternator 0 124 615 049 BOSCH w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.