Odstęp elektrod | 0,7 |
Moment dokręcenia [Nm] | 28 |
Kąt dokręcenia [stopień] | 90 |
Gwint zewn. [mm] | 14 |
Skok gwintu [mm] | 1,25 |
Długość gwintu [mm] | 26,5 |
Rozmiar klucza | 16 |
Położenie elektrod [mm] | 4 |
Ilość biegunów | 1 |
nr EAN | 4047023107428 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca zapłonowa, Iridium 0 242 236 528 BOSCH
S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50
LEGACY III, IMPREZA, OUTBACK, FORESTER, JUSTY III, LEGACY IV, TRIBECA
DISCOVERY II, FREELANDER I Soft Top, FREELANDER I, RANGE ROVER III, DISCOVERY III, RANGE ROVER SPORT I, FREELANDER 2
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
22401AA630
LR005483
OPEL | 32017027 | |
SUBARU | 22401 AA630 | |
HYUNDAI | 18842 08061 | |
LAND ROVER | LR0 05483 | |
BYD | 35010100S7001S |
Zastosowanie Świeca zapłonowa, Iridium 0 242 236 528 BOSCH w samochodach:
Opinie Klientów o Świeca zapłonowa, Iridium 0 242 236 528 BOSCH:
Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.
Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.