Liczba przewodów | 4 | |
Długość całkowita [mm] | 300 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 100000 | |
nr EAN | 3165141861822 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 0 258 003 291 BOSCH
CITROËN | 96 229 974 | |
FIAT | 60809012 | |
FORD | 6191421 | |
FORD | 6716054 | |
FORD | 6716055 | |
FORD | 89FB 9F472 AA | |
FORD | 89FB 9F472 AB | |
FORD | 89FB 9F472 AC | |
FORD | 89FB 9F472 BA | |
LANCIA | 60809012 | |
PEUGEOT | 96 229 974 |
Zastosowanie Sonda lambda 0 258 003 291 BOSCH w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda 0 258 003 291 BOSCH:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.
Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.
Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.