Liczba przewodów | 4 | |
Długość całkowita [mm] | 1000 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 | |
nr EAN | 3165143083666 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 0 258 006 189 BOSCH
ALFA ROMEO | 0046750242 | |
ALFA ROMEO | 46750242 | |
FIAT | 00467502420 | |
FIAT | 46447510 | |
FIAT | 464475100 | |
FIAT | 46750242 | |
FIAT | 467502420 | |
FIAT | 58018708 | |
FIAT | 5801870801 | |
FIAT | K5801870801 | |
IVECO | 5801870801 |
Zastosowanie Sonda lambda 0 258 006 189 BOSCH w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda 0 258 006 189 BOSCH:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.
Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.
Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.