Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa » 0 261 520 248 bosch

Pompa wysokiego ciśnienia 0 261 520 248 BOSCH

0 261 520 248 Pompa wysokiego ciśnienia BOSCH
bosch 0 261 520 248
Pompa wysokiego ciśnienia 0 261 520 248
0 261 520 248

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

HDP-5-PE

numer części:

0 261 520 248

producent:

BOSCH

Status produktu: Normalny
nr EAN 4047026346718

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wysokiego ciśnienia 0 261 520 248 BOSCH

Pompa benz. wysokociśnieniowa pasuje do: BMW 1 (F20), 1 (F21), 2 (F22, F87), 2 (F23), 2 (F45), 2 GRAN TOURER (F46), 4 GRAN COUPE (F36), I8 (I12), I8 (I15), X1 (F48), X2 (F39) 1.2-2.0 09.13-

Pompa wysokiego ciśnienia 0 261 520 248 ma zastosowanie do modeli samochodów

MINI

MINI, MINI CLUBMAN, MINI COUNTRYMAN, MINI coupe, MINI Roadster, MINI CLUB, MINI PACEMAN

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

Numery OE Pompa wysokiego ciśnienia 0 261 520 248 producenta BOSCH

MINI

13517636881

BMW

13517636881

numery OEM:
BMW      13 51 7 636 881
MINI      13 51 7 636 881
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa wysokiego ciśnienia 0 261 520 248 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wysokiego ciśnienia 0 261 520 248 BOSCH:

Jacek, Sandomierz
2022-05-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Olsztyn
2020-09-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Sadowie
2020-07-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Daniel, Sanok
2021-05-04
 5/5
Markowa pompa. Działa bez problemów.
Maciej, Warszawa
2020-02-12
 5/5
Pompa ok, działa aż miło ????
marek, kobyłka
2022-05-13
 5/5
Pompa działa poprawnie.

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.
 

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.