Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa » 0 445 010 296 bosch

Pompa wysokiego ciśnienia 0 445 010 296 BOSCH

0 445 010 296 Pompa wysokiego ciśnienia BOSCH
bosch 0 445 010 296
Pompa wysokiego ciśnienia 0 445 010 296
0 445 010 296
bosch 0 445 010 296 Pompa wysokiego ciśnienia
Pompa wysokiego ciśnienia 0 445 010 296 bosch
Pompa wysokiego ciśnienia 0 445 010 296 bosch
Pompa wysokiego ciśnienia 0 445 010 296 bosch
Pompa wysokiego ciśnienia 0 445 010 296 bosch
Pompa wysokiego ciśnienia 0 445 010 296 bosch

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

CR/CP1H3/R70/10-7812S

numer części:

0 445 010 296

producent:

BOSCH

Rodzaj paliwa olej napędowy
nr EAN 4047024757967

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wysokiego ciśnienia 0 445 010 296 BOSCH

Pompa CR pasuje do: VOLVO C30, S40 II, S80 II, V50, V70 III, CITROEN BERLINGO, BERLINGO MULTISPACE, BERLINGO/MINIVAN, C2, C2 ENTERPRISE, C3 I, C3 II, C3 PICASSO, C3 PLURIEL, C4 1.4D/1.6D 09.01-
numery OEM:
CITROËN      1920 HT
FORD      1347282
FORD      1376261
FORD      1490844
FORD      1496269
FORD      3M5Q9 A543 DB
FORD      3M5Q9 A543 DC
FORD      3M5Q9 A543 DD
FORD      3M5Q9 A543 DE
MAZDA      Y605 13800C -9A
MAZDA      Y605-13-800A
PEUGEOT      1920 HT
SUZUKI      15200 69K00 000
SUZUKI      15200-69K00

Zastosowanie Pompa wysokiego ciśnienia 0 445 010 296 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wysokiego ciśnienia 0 445 010 296 BOSCH:

Tomasz, Sadowie
2020-07-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
marek, kobyłka
2022-05-13
 5/5
Pompa działa poprawnie.
Jacek, Sandomierz
2022-05-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Olsztyn
2020-09-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Maciej, Warszawa
2020-02-12
 5/5
Pompa ok, działa aż miło ????
Daniel, Sanok
2021-05-04
 5/5
Markowa pompa. Działa bez problemów.

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.
 

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.