Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 140 |
Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa |
Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej |
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 29,9 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Liczba rowków | 5 |
Ø koła pasowego [mm] | 56 |
Długość [mm] | 165 |
zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
nr EAN | 3165143477441 |
Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 0 986 044 460 BOSCH
Koszt kaucji: 246.00 złGOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
028903029Q, 028903029QX, 028903029R, 028903029RX
028903029Q
028903029R
AUDI | 028 903 029 Q | |
SKODA | 028 903 029 R | |
VOLKSWAGEN | 028 903 029 Q | |
VOLKSWAGEN | 028 903 029 QX | |
VOLKSWAGEN | 028 903 029 R | |
VOLKSWAGEN | 028 903 029 RX |
Zastosowanie Alternator 0 986 044 460 BOSCH w samochodach:
Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.
Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.