Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 0 986 049 690 bosch

Alternator 0 986 049 690 BOSCH

0 986 049 690 Alternator BOSCH
bosch 0 986 049 690

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

4969

numer części:

0 986 049 690

producent:

BOSCH

Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Napięcie [V] 14
Prąd ładowania alternatora [A] 70
Rodzaj mocowania Podwójna dźwignia obrotowa
Rodzaj alternatora nie zawiera pompy próżniowej
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] 42
Kierunek obrotów zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Koła pasowe z kołem pasowym wielofunkcyjnym
Liczba rowków 6
Ø koła pasowego [mm] 49
Długość [mm] 170
zalecane rozszerzenie naprawy Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy
nr EAN 4047024645936

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 0 986 049 690 BOSCH

Koszt kaucji: 492.05 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Alternator (14V, 70A, profesjonalnie regenerowany) pasuje do: CITROEN C2, C2 ENTERPRISE, C3 I, C3 PLURIEL, PEUGEOT 1007, 207, 307 1.1-1.6 08.00-
numery OEM:
CITROËN      5702 A2
CITROËN      5702 C8
CITROËN      5705 6C
CITROËN      5705 8A
CITROËN      5705 AP
CITROËN      5705 GZ
MITSUBISHI      A 005 TA 6292 C
MITSUBISHI      A 005 TA 6292 F
MITSUBISHI      A 005 TA 6292 G
MITSUBISHI      A 005 TA 6292 ZE
MITSUBISHI      A 005 TA 6292 ZEB
MITSUBISHI      A 5 TA 6292 C
MITSUBISHI      A 5 TA 6292 F
MITSUBISHI      A 5 TA 6292 G
MITSUBISHI      A 5 TA 6292 ZEB
PEUGEOT      5702 A2
PEUGEOT      5702 C8
PEUGEOT      5705 6C
PEUGEOT      5705 8A
PEUGEOT      5705 AP
PEUGEOT      5705 GZ
PEUGEOT      9538 544 180
PEUGEOT      96 385 441 80
PEUGEOT      96 655 774 80
PEUGEOT      9638 543 580
PEUGEOT      9642 879 480
PEUGEOT      9656 955 880

Zastosowanie Alternator 0 986 049 690 BOSCH w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.