Długość [mm] | 750 |
Szerokość [mm] | 10 |
Pas napędowy | z otwartymi bokami |
Pas napędowy | zębaty |
nr EAN | 3165141180657 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy 1 987 947 632 BOSCH
166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
75, 45 I, 25 I, 75 I Tourer, STREETWISE, CITYROVER, 25 COMMERCE
SIRION, CUORE V, YRV, CUORE VI, COPEN, EXTOL, TERIOS
MG TF, MG ZR, MG ZS, MG ZS Hatchback, MG ZT, MG ZT- T, MG X-POWER
GRAND CHEROKEE II, CHEROKEE, GRAND CHEROKEE III, COMMANDER, COMPASS, PATRIOT, WRANGLER III
60513081
0069972492, A0069972492
0855721100, 5000131716, 7700706942
574911, 575036, 575051
574911, 575036, 575051
4045907
SE021040210A
GCB50765
ALFA ROMEO | 60513081 | |
AUSTIN | GCB 50765 | |
BEDFORD | 91112347 | |
CITROËN | 5749 11 | |
CITROËN | 5750 36 | |
CITROËN | 5750 51 | |
FIAT | 4045907 | |
FORD | 5013515 | |
FORD | A710X 8620 SA | |
FORD | A800X 8620 HA | |
FORD | A850X 8620 JA | |
LANCIA | 4045907 | |
MAZDA | 2667-18-813 | |
MERCEDES-BENZ | 006 997 24 92 | |
MERCEDES-BENZ | A 006 997 24 92 | |
MITSUBISHI | MD021893 | |
NISSAN | 11950 V4000 | |
NISSAN | 14893 U6710 | |
OPEL | 91112347 | |
OPEL | 91145735 | |
PEUGEOT | 5749 11 | |
PEUGEOT | 5750 36 | |
PEUGEOT | 5750 51 | |
RENAULT | 08 55 721 100 | |
RENAULT | 50 00 131 716 | |
RENAULT | 77 00 706 942 | |
ROVER | GCB 50765 | |
SEAT | SE 021 040 210 A | |
SUZUKI | 17521-77300 | |
TALBOT | 5749 11 | |
TOYOTA | 99521 10745 | |
VAUXHALL | 91112347 | |
VAUXHALL | 91145735 |
Zastosowanie Pasek klinowy 1 987 947 632 BOSCH w samochodach:
Opinie Klientów o Pasek klinowy 1 987 947 632 BOSCH:
Paski klinowe są ważnym elementem układu napędowego samochodu i odpowiadają za przenoszenie siły napędowej z silnika na koła. Są one również nazywane paskami rozrządu lub paskami zębatymi.
Paski klinowe są wykonane z wysokiej jakości materiałów, takich jak guma lub kevlar, i są zaprojektowane tak, aby były trwałe i odporne na ścieranie. Są one również odporne na działanie oleju i innych płynów, co jest szczególnie ważne w przypadku samochodów z silnikami z zapłonem samoczynnym.
Głównym zadaniem pasków klinowych jest przenoszenie siły napędowej z silnika na koła. Są one zazwyczaj umieszczane na wałku rozrządu i przenoszą siłę na wał korbowy, który napędza koła samochodu. Paski klinowe są również często stosowane do przenoszenia siły napędowej z silnika na sprężarkę klimatyzacji, pompę wody i inne elementy układu napędowego.
Paski klinowe są bardzo ważnym elementem samochodu i ich prawidłowe działanie jest kluczowe dla bezpieczeństwa i niezawodności pojazdu. Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać stan pasków klinowych i wymieniać je, gdy są zużyte lub uszkodzone. W przeciwnym razie mogą one ulec przedwczesnemu zużyciu lub pęknięciu, co może prowadzić do poważnych awarii silnika.
Podsumowując, paski klinowe są ważnym elementem układu napędowego samochodu i odpowiadają za przenoszenie siły napędowej z silnika na koła. Ważne jest, aby regularnie sprawdzać ich stan i wymieniać je, gdy są zużyte lub uszkodzone.Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.
Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.