Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » szczęki hamulcowe Opel VECTRA A (J89) 1.8 S (F19, M19) (1989.09-1990.10) 90km » K 24 056 brembo
wybrany samochód: 
Opel Vectra A (j89) 1.8 S (f19, M19) (1989.09-1990.10) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw szczęk hamulcowych, KIT & FIT K 24 056 BREMBO

K 24 056 Zestaw szczęk hamulcowych, KIT & FIT BREMBO
240.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

K 24 056

producent:

BREMBO

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]18
Sposób montażumontowany wcześniej
Dopasowaniez automatycznym nastawianiem
Średnica [mm]180
System hamulcowyLucas
Szerokość [mm]32
nr EAN8020584075678

skład zestawu:
A 12 117 Cylinderek hamulcowy
S 24 529 Zestaw szczęk hamulcowych
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw szczęk hamulcowych, KIT & FIT K 24 056 BREMBO

Zestaw eksp. bębna (szczęki, cylinderki, sprężyny) pasuje do: FORD FIESTA IV, KA, PUMA, MAZDA 121 III 1.25-1.8D 08.95-11.08
numery OEM:
FORD      1059500
FORD      1101838
FORD      1104130
FORD      96FB2200AA
FORD      96FX2200AA
FORD      YS512200AC

Zastosowanie Zestaw szczęk hamulcowych, KIT & FIT K 24 056 BREMBO w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw szczęk hamulcowych, KIT & FIT K 24 056 BREMBO:

Krzysztof, Łódź
2024-07-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marek, Siedlce
2021-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ryszard, Tymbark
2023-05-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Wrocław
2021-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Szczęki hamulcowe


Zadanie szczęk to tworzenie tarcia w bębnach hamulcowych. Te nieruchowe, wyposażone w okładziny cierne elementy atakują wewnętrzną powierzchnię bębna. W każdym hamulcu bębnowym znajduje się para szczęk. W trakcie pracy poddawane są one wielkim obciążeniom. Są najszybciej zużywającą się częścią hamulca bębnowego. To bardzo trwały element, jednak specjaliści zalecają, aby wymieniać go po przejechaniu 50 tysięcy kilometrów.

Stan układu hamulcowego powinien być regularnie kontrolowany. Nie tylko ze względu na bezpieczeństwo, ale na przepisy prawa. Zaniedbanie tej kwestii może ujawnić się w czasie kolejnego okresowego badania technicznego.

Czynnikami, które negatywnie wpływają na żywotność szczęk hamulcowych, są: niewłaściwy montaż, nieprawidłowa eksploatacja, niska jakość użytych części. Problemy mogą pojawiać się również za sprawą wadliwie działającego systemu ABS, niskiego ciśnienia w układzie hamulcowym, a także uszkodzeń zaworów sterujących lub nieszczelności występujących w obrębie cylinderka hamulcowego.

Wymiana szczęk hamulcowych jest zadaniem stosunkowo łatwym. Pomocny może być odrdzewiacz i młotek. Z uwagi na bliskość podłoża miejsce to narażone jest na korozję i zabrudzenia. Ważne też jest to, by auto ustawić na płaskiej powierzchni.