Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Mitsubishi COLT III (C5_A) 1.3 12V (C51A) (1988.04-1992.05) 75km » M 59 012 brembo
wybrany samochód: 
Mitsubishi Colt Iii (c5_a) 1.3 12v (c51a) (1988.04-1992.05) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa M 59 012 BREMBO

M 59 012 Pompa hamulcowa BREMBO

    Ocena:
numer części:

M 59 012

producent:

BREMBO

Status produktu: Normalny
Wymiar gwintu12 x 1 (2)
MateriałŻeliwo
System hamulcowyTRW
otwór Ø [mm]25,4
Wymiar gwintu10 x 1 (2)
nr EAN8432509610824
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa M 59 012 BREMBO

numery OEM:
NISSAN      4601000QAU
OPEL      4413094
RENAULT      7701208493
VAUXHALL      93161164

Zastosowanie Pompa hamulcowa M 59 012 BREMBO w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.