Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » M 85 037 brembo

Pompa hamulcowa M 85 037 BREMBO

M 85 037 Pompa hamulcowa BREMBO

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

M 85 037

producent:

BREMBO

otwór Ø [mm] 20,64
Wymiar gwintu 12 x 1 (4)
Materiał Żeliwo
System hamulcowy BOSCH
nr EAN 8432509612859

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa M 85 037 BREMBO

numery OEM:
SEAT      6Q2614105AD
SKODA      6Q0611019C
SKODA      6Q2614105AA
SKODA      6Q2614105AD
SKODA      6Q2614106
VOLKSWAGEN      5Z0611019H
VOLKSWAGEN      5Z0611019L
VOLKSWAGEN      5Z0611019N
VOLKSWAGEN      5Z0611019P
VOLKSWAGEN      5Z1614105H
VOLKSWAGEN      5Z1614105P
VOLKSWAGEN      6Q0611019F
VOLKSWAGEN      6Q0611019G
VOLKSWAGEN      6Q0611019H
VOLKSWAGEN      6Q0611019J
VOLKSWAGEN      6Q0611021
VOLKSWAGEN      6Q2614105AD

Zastosowanie Pompa hamulcowa M 85 037 BREMBO w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.