Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » PMF543 trw

Pompa hamulcowa PMF543 TRW

PMF543 Pompa hamulcowa TRW
trw PMF543
Pompa hamulcowa PMF543
PMF543
trw PMF543 Pompa hamulcowa
Pompa hamulcowa PMF543 trw
Pompa hamulcowa PMF543 trw
217.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Piątek
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

PMF543

producent:

TRW

Rozmiar gwintu 1 M12x1
Ilość połączeń 2
Średnica 1 [mm] 20,6
nr EAN 3322937409037

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMF543 TRW

Pompa hamulcowa (20,6mm) pasuje do: SEAT CORDOBA, IBIZA III, VW FOX, POLO III CLASSIC, POLO IV 1.2-2.0 10.01-

Pompa hamulcowa PMF543 ma zastosowanie do modeli samochodów

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Pompa hamulcowa PMF543 producenta TRW

SKODA

6Q0611019C, 6Q0611019H, 6Q0611019J

VOLKSWAGEN

6Q0611019C, 6Q0611019H, 6Q0611019J, 6Q0611021

SEAT

6Q0611019C, 6Q0611019H, 6Q0611019J

numery OEM:
AUDI      6Q0 611 019 C
AUDI      6Q0 611 019 H
AUDI      6Q0 611 019 J
SEAT      6Q0 611 019 C
SEAT      6Q0 611 019 H
SEAT      6Q0 611 019 J
SKODA      6Q0 611 019 C
SKODA      6Q0 611 019 H
SKODA      6Q0 611 019 J
VOLKSWAGEN      6Q0 611 019 C
VOLKSWAGEN      6Q0 611 019 H
VOLKSWAGEN      6Q0 611 019 J
VOLKSWAGEN      6Q0 611 021

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMF543 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.