Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne Daimler LIMOUSINE 4.2 (1968.06-1991.12) 167km » T 23 022 brembo
wybrany samochód: 
Daimler Limousine 4.2 (1968.06-1991.12) 167km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przewód hamulcowy elastyczny T 23 022 BREMBO

T 23 022 Przewód hamulcowy elastyczny BREMBO

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

T 23 022

producent:

BREMBO

Status produktu: Normalny
Długość [mm]170
Rozmiar gwintu 1F10X1
Rozmiar gwintu 2F10X1
nr EAN8432509614204

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny T 23 022 BREMBO

Przewód hamulcowy elastyczny tył L/P (dł. 170mm, F10x1/F10x1) pasuje do: FIAT BARCHETTA, BRAVO I, MULTIPLA, PUNTO, UNO 0.9-2.0 03.83-06.10
numery OEM:
FIAT      71736961
LANCIA      7603330

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny T 23 022 BREMBO w samochodach:

Opinie Klientów o Przewód hamulcowy elastyczny T 23 022 BREMBO:

Dominik, Dzierzkowice
2021-01-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, xxxxxx
2021-03-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, xxxxxx
2021-03-12
 5/5
W tej cenie nic leprzego nie zajdzie się.

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.